ستاد جوانان هرات -کمپاین
tahawol -herat
 
 

اشرف غنی احمدزی دومین مرد متفکر جهان شد

رئیس کمیسیون انتقال مسئولیت های امنیتی افغانستان از سوی مجله پراس پکت بریتانیا به عنوان دومین مرد متفکر جهان انتخاب شد، این مجله معتقد است، اشرف غنی از معدود دانشمندانی است که فکرهای خود را عملی می کند. 
داکتراشرف غنی احمدزی جایگاه دوم را در فهرست صد فرد متفکر دنیا که مجله پراس پکت بریتانیا در سال ۲۰۱۳ آن را منتشر کرد به دست آورد. 
به همین منظور مسولین دانشگاه کاردان و چند نهاد دیگر با برگزاری محفلی از این دستاورد بزرگ تجلیل بعمل آوردند. 
زهرا موسوی مسئول این برنامه ضمن یاد آوری از کارکرهای موثر داکتر اشرف غنی احمد زی گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور، کسب این دستاورد برای مردم افغانستان بسیار مهم و ارزنده می باشد، زیرا در حال حاضر افغانستان تنها برای جهانیان به مثابه یک کشور جنگ زده و متهم به قاچاق مواد مخدر میباشد. 
در همین حال داکتر اشرف غنی احمد زی؛ رئیس کمیسیون انتقال مسئولیت های امنیتی ، کسب این عنوان را متعلق به تمام مردم افغانستان دانسته و مردم به منظور ایجاد صلح و پیشرفت کشور به وحدت و یکپارچگی دعوت کرد. 
وی افزود: مردم باید از تعصبات قومی و لسانی پرهیز نموده و با ایجاد وحدت ملی بعد از خروج نیروهای خارجی زمینه بهتر را برای بر قراری صلح و انکشاف کشور فراهم نمایند

 



صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

youth campaign for Dr.ashraf ghani ahmad zai
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان tahawol -herat و آدرس tahawol-herat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 74
بازدید کل : 13763
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1